Intrebari FRECVENTE

Consideram ca cel mai bun suport tehnic este cel care nu stii ca exista, nu il contactezi si nu are nevoie sa te contacteze. De aceea, am centralizat pentru tine o lista cu cele mai frecvente intrebari. 

Sa incepem…

Comanda Mea

Cum pot comanda?

E simplu sa comanzi pe FITINT. Ti-am pus la dispozitie un tutorial pas cu pas pe o pagina dedicata. Click aici pentru detalii.

Pot comanda telefonic? Dar pe Facebook / Instagram / Whatsapp?

Iti recomandam sa comanzi doar online, pe site. Beneficiezi de un istoric al comenzii, posibilitate de urmarire a coletului si poti utiliza vouchere / cupoane cadou. In cazuri exceptionale, acceptam si comanda telefonica sau prin social media.

Am nevoie de cont?

Poti alege sa iti creezi un cont sau poti comanda ca vizitator. Iti recomandam totusi creearea unui cont pentru a beneficia de istoric al comenzii si rapiditate in finalizarea comenzii pe viitor.

Cum pot vedea comenzile anterioare?

Accesand contul tau (dupa autentificare, in partea de sus a site-ului, in dreapta casutei de cautare, sau facand direct click aici. Vezi gasi informatii legate de contul tau, inclusiv comenzi anterioare.

Pot anula comanda?

Daca nu a fost expediata, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp. Da click aici pentru modalitatile de contact.

Daca modalitatea de plata este ramburs si comanda a fost expediata, poti refuza coletul la primire.

Daca ai achitat coletul online, cu cardul, te rugam sa ne contactezi inainte de refuzarea coletului.

Am gresit adresa de livrare. Pot modifica adresa, daca am efectuat deja comanda?

Expediem comenzile in cel mai scurt timp posibil. Nu iti putem garanta schimbarea adresei, dar te rugam totusi sa ne contactezi. Vom face tot posibilul sa solutionam cererea ta.

Nu am primit Email / SMS de confirmare a comenzii

Te rugam verifica in SPAM daca nu ai primit un email de confirmare. Daca dupa efectuarea comenzii ai fost redirectionat pe o pagina de confirmare a primirii comenzii si totusi nu ai fost notificat si pe email / sms, te rugam sa ne contactezi.

Schimbul si returnarea produselor

In cat timp pot schimba sau returna un produs?

Poti schimba sau returna un produs (sau mai multe) din comanda ta in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Nu ai nevoie de un motiv anume, dar te rugam sa returnezi responsabil. 

Cum pot schimba / returna un produs?

Tot ce ai de facut este sa completezi formularul de schimb / retur. La fel de usor ca atunci cand ai comandat. Iti recomandam sa apesi aici , pentru detalii si formularul de schimb / retur.

Ce pasi am de urmat dupa completarea formularului de schimb / retur?

Dupa completarea formularului de schimb, te vom contacta. Stabilim impreuna ce produse schimbi din comanda ta. Iti expediem noul produs (fara nici un cost suplimentar) si dai la schimb curierului produsul care nu ti se potriveste. 

 

Dupa completarea formularului de retur, te vom contacta. Expedierea produsului retur o vei face tu, asa ca te rugam sa il ambalezi corespuzator si sa il expediezi catre noi (folosind un curier tip Door to Door – Fan Courier, DPD, GLS etc – la alegere). Primesti toate detaliile returului pe mail, dupa completarea formularului.

Ce inseamna returnarea responsabila?

Returneaza produsul in aceeasi stare in care ti-a fost livrat. Probat dar nepurtat, fara urme de uzura, pete sau rupturi.