Intrebari FRECVENTE

Consideram ca cel mai bun suport tehnic este cel care nu stii ca exista, nu il contactezi si nu are nevoie sa te contacteze. De aceea, am centralizat pentru tine o lista cu cele mai frecvente intrebari. 

Sa incepem…

Comanda Mea

E simplu sa comanzi pe FITINT. Ti-am pus la dispozitie un tutorial pas cu pas pe o pagina dedicata. Click aici pentru detalii.

Iti recomandam sa comanzi doar online, pe site. Beneficiezi de un istoric al comenzii, posibilitate de urmarire a coletului si poti utiliza vouchere / cupoane cadou. In cazuri exceptionale, acceptam si comanda telefonica sau prin social media.

Poti alege sa iti creezi un cont sau poti comanda ca vizitator. Iti recomandam totusi creearea unui cont pentru a beneficia de istoric al comenzii si rapiditate in finalizarea comenzii pe viitor.

Accesand contul tau (dupa autentificare, in partea de sus a site-ului, in dreapta casutei de cautare, sau facand direct click aici. Vezi gasi informatii legate de contul tau, inclusiv comenzi anterioare.

Daca nu a fost expediata, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp. Da click aici pentru modalitatile de contact.

Daca modalitatea de plata este ramburs si comanda a fost expediata, poti refuza coletul la primire.

Daca ai achitat coletul online, cu cardul, te rugam sa ne contactezi inainte de refuzarea coletului.

Expediem comenzile in cel mai scurt timp posibil. Nu iti putem garanta schimbarea adresei, dar te rugam totusi sa ne contactezi. Vom face tot posibilul sa solutionam cererea ta.

Te rugam verifica in SPAM daca nu ai primit un email de confirmare. Daca dupa efectuarea comenzii ai fost redirectionat pe o pagina de confirmare a primirii comenzii si totusi nu ai fost notificat si pe email / sms, te rugam sa ne contactezi.

Schimbul si returnarea produselor

Poti schimba sau returna un produs (sau mai multe) din comanda ta in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Nu ai nevoie de un motiv anume, dar te rugam sa returnezi responsabil. 

Tot ce ai de facut este sa completezi formularul de schimb / retur. La fel de usor ca atunci cand ai comandat. Iti recomandam sa apesi aici , pentru detalii si formularul de schimb / retur.

Dupa completarea formularului de schimb, te vom contacta. Stabilim impreuna ce produse schimbi din comanda ta. Iti expediem noul produs (fara nici un cost suplimentar) si dai la schimb curierului produsul care nu ti se potriveste. 

 

Dupa completarea formularului de retur, te vom contacta. Expedierea produsului retur o vei face tu, asa ca te rugam sa il ambalezi corespuzator si sa il expediezi catre noi (folosind un curier tip Door to Door – Fan Courier, DPD, GLS etc – la alegere). Primesti toate detaliile returului pe mail, dupa completarea formularului.

Returneaza produsul in aceeasi stare in care ti-a fost livrat. Probat dar nepurtat, fara urme de uzura, pete sau rupturi. 

Ai nelamuriri?

Masurile mele sunt 86-74-104. Ce masura ar trebui sa aleg pentru acest produs? Carmen a intrebat pe 24 martie 2023
(0) (0)
Produsul este transparent? Andrei Daniela a intrebat pe 19 martie 2023

Buna, Daniela. Salopeta Fuse nu este transparenta.
Transparenta unui produs poate fi cauzata de alegerea unei marimi nepotrivite, astfel materialul intinzandu-se mai mult decat este necesar.

FITINT a raspuns pe 24 martie 2023 store manager
(0) (0)
Se pot folosi la inot? Aila Cherim a intrebat pe 17 martie 2023
(0) (0)
Bună ziua! Pentru un copil de 6 ani, ce are talpa de 21 cm se potrivește pentru corectarea poziției degetului mare? Cazamir Olga a intrebat pe 11 martie 2023
(0) (0)
Pot plătii cash la primirea comenzii sau doar cu cardul? Ciocîrlan Elena a intrebat pe 11 martie 2023

Buna seara, Elena,

Sigur, poti selecta plata ramburs sau online cu cardul.
Daca doresti sa platesti la livrare cu cardul, alege livrarea la Easybox si plata ramburs.

Adauga produsul in cos si mergi spre finalizarea comenzii, pentru a incepe.

FITINT RO a raspuns pe 11 martie 2023
(0) (0)

Întreabă

Iti vom raspunde chiar noi la intrebare sau iti poate raspunde un alt utilizator, care detine produsul.

Wohoo! Am primit intrebarea ta!

Cat de curand, vei primi un raspuns de la noi sau de la un posesor al acestui produs. Daca ai si alte intrebari, nu ezita sa ne contactezi.

Error

Warning

Ughh, ceva n-a mers bine (cel mai probabil din vina noastra). Daca problema persista, te rugam contacteaza-ne.

Adauga un raspuns

Iti multumim pentru ajutor!

Raspunsul tau va aparea cat de curand. Iti multumim pentru ajutorul acordat!

Error

Warning

Ughh, ceva n-a mers bine (cel mai probabil din vina noastra). Daca problema persista, te rugam contacteaza-ne.

2 thoughts on “Intrebari Frecvente

  1. Rat Ramona a zis:

    Buna ziua!As dori sa va intreb cand veti mai avea colantii Colanti seamless cu talie inalta FITINT Balance Pink marimea S sau Colanti seamless cu talie inalta FITINT Balance Grey aceeasi marime in stoc.M-ar interesa foarte tare!Astept raspunsul dvs

Comments are closed.