Antrenament acasa fara greutati pentru femei 1

 

Ramai in forma chiar si cand nu ai timp sa te antrenezi intr-o sala de fitness.
Antrenamentele acasa, cu greutatea corpului, sunt eficiente si la indemana.

 

Iti recomandam gama FITINT de haine fitness

Tot ce ai nevoie pentru a incepe este putina motivatie. Chiar daca te-ai antrenat doar intr-o sala de fitness sau afara, aceste exercitii sunt si pentru tine.
Daca esti la inceput, poti face aceste antrenamente acasa executand mai putine serii pentru fiecare exercitiu. Daca esti obisnuita cu sportul, poti face 4 sau mai multe serii pentru fiecare exercitiu sau circuit, cu o pauza de 60 secunde intre serii.

Antrenament acasa pentru femei

Echipament necesar: Nimic

Indicatii: Dupa 5 minute de incalzire si stretching, executa 2-3 serii pentru fiecare exercitiu daca esti la inceput, sau 4-5 serii daca esti la un nivel mai avansat. Pauzele dintre serii incearca sa fie de 60 de secunde.
La finalul antrenamentului, 5 minute de stretching sunt recomandate.

Circuitul I

Squats – Genoflexiuni: 15 repetari
Plank cu atingerea umerilor: 20 atingieri in total
Jumping Jacks: 45-60 secunde
Pauza 1 minut

Circuitul II

Fandari alternative: 15 repetari / picior
Crab Walk: 20 „pasi”
Pauza 1 minut
Fandari alternative: 15 repetari / picior
Pauza

Circuitul III

Bridge pe un singur picior: 10 repetari / picior
Crunch: 20 repetari
Butt Kicker: 45-60 secunde
Pauza 1 minut
Repeti tot circuitul.

 

Antrenament acasa fara greutati pentru femei 2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *